ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

فروش سریال های تلویزیونی دوبله فارسی با کیفیت عالی,فروش کارتون های قدیمی با کیفیت عالی و دو زبانه,محصولات تی وی با قیمت ارزان

  • ۰
  • ۰

سریال شهر دایناسورها

خرید اینترنتی سریال خارجی شهر دایناسورها پخش شبکه تماشا

سریال شهر دایناسورها با بازی بازیگر معروف فیلم فرار از زندان (ونت ورث میلر) مجموعه سریال تخیلی محصولمشترک آمریکا,انگلیس و آلمان می باشد که در آن اتفاقات جالبی رخ داده و در ان جزیره دایناسورها میتوانند مثل آدمها صحبت کرده و در کنار آنها زندگی کنند.

مشخصات سریال:

زبان سریال:دوبله فارسی

کیفیت صدا و تصویر:بسیار خوب

تعداد دیسک:3 عدد DVD

فرمت:خانگی

تعداد قسمت:17(نسخه کامل)

پخش شبکه تماشا

خرید سریال شهر دایناسورها

داستان فیلم شهر دایناسورها:

دو جوان آمریکایی به نام کارل و دیوید همراه پدرشان در حال سفر هستند که ناگهان هواپیمای آنها نزدیک جزیره‌ای ناشناخته سقوط می کند. دو برادر موفق می شوند خود را به جزیره برسانند اما پدرشان گم می شود. برقراری ارتباط با ساکنان جزیره، روبرو شدن با دایناسورها و تلاش برای پیدا کردن پدرشان از جمله مشکلات پیش‌روی این دو نوجوان در طول داستان فیلم هست.آنها در شهر دایناسورها آنها در این جزیره با شهردار والدو و دخترش ماریون  آشنا می‌شوند. دو برادر به واترفال پایتخت تمدن مخفی دینوتوپیا (ترکیبی از دایناسور و اوتوپیا) می برد. در این جامعه، انسان‌ها در کنار دایناسورها به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند.ماریون که در حال آموزش دیدن برای رهبری مردم این جزیره است کمک‌های بسیاری به کارل و دیوید برای یافتن پدرشان می‌کند.اگر به سریال های تخیلی علاقه مندید دیدن این سریال زیبا را به شما پیشنهاد می شود.

خرید سریال شهر دایناسورها

بعضی از بازیگران سریال شهر دایناسورها:

 ونت ورث میلر ( دیوید اسکات ) ، جیم کارتر ( شهردار والدو ) ، دیوید تلیس ( سایروس کراب ) کتی کار ( ماریون والدو ) ، آلیس کرایج ( روزماری والدو ) ، تایرون لیتسو ( کارل اسکات )

خرید سریال شهر دایناسورها

 برای خرید فیلم شهر دایناسورها روی لینک خرید پستی کلیک نمایید.

قیمت:5500 تومان

خرید سریال شهر دایناسورها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
fcghghgfhgfh