ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

فروش سریال های تلویزیونی دوبله فارسی با کیفیت عالی,فروش کارتون های قدیمی با کیفیت عالی و دو زبانه,محصولات تی وی با قیمت ارزان

  • ۰
  • ۰

 سریال ویلای من

خرید اینترنتی مجموعه کامل سریال طنز ویلای من ساخت مهران مدیری

مشخصات سریال ویلای من:

تعداد قسمت:40 (نسخه کامل)

تعداد دیسک:5 عدد DVD

کیفیت صداو تصویر:بسیار خوب

فرمت:دی وی دی خانگی

قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر

سریال ویلای من

سریال ویلای من

خرید پستی سریال ویلای من

داستان مجموعه سریال ویلای من:

داستان مجموعه طنز ویلای من درباره پیرمردی پولدار می باشد که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. او فقط چند برادر دارد که همهٔ آنها فوت کرده‌اند. وکیل وی به دنبال وراث واقعی او می‌باشد که به طور اتفاقی ارسلان و هدایت که در یک رستوران کار می‌کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می‌گیرند که خود را به عنوان برادر زاده مشکات معرفی کنند.ارسلان و هدایت دو مرد شکست خورده‌اند که در رستوران کار می‌کنند و مدام تحقیر می‌شوند. روزی آن‌ها مدرکی را پیدا می‌کنند که مربوط به یک مرد ثروتمند است.

سریال ویلای من

برای سفارش و خرید پستی سریال ویلای من روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت:8500 تومان

خرید پستی سریال ویلای من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
fcghghgfhgfh