ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

فروش سریال های تلویزیونی دوبله فارسی با کیفیت عالی,فروش کارتون های قدیمی با کیفیت عالی و دو زبانه,محصولات تی وی با قیمت ارزان

  • ۰
  • ۰

کارتون رویای زیبای من

فروش پستی کارتون کامل رویای زیبای من یانگوم دوبله فارسی

نام اصلی کارتون رویای زیبای من به کره ای  장금이의 꿈  به معنای رویای یانگوم می باشد که این کارتون توسط کشور کره در سال 2007 ساخته شده است.داستان کلی این انیمیشن سریالی در مورد دختری به نام یانگوم می باشد که به عنوان شاگرد بانوی دربار وارد آشپزخانه سلطنتی می‌شود.

کارتون رویای زیبای من

 مشخصات کارتون رویای زیبای من:

زبان کارتون:دوبله فارسی

تعداد قسمت: 52 (سری کامل)

تعداد دیسک: 4 عدد دی وی دی

فرمت: DVD خانگی

کیفیت صدا و تصویر: عالی

پخش جدید از شبکه پویا

کارتون رویای زیبای من

داستان کارتون رویای زیبای من :

داستان کارتون یانگوم بی شباهت به داستان سریال جواهری در قصر نیست ولی در این کارتون صحنه های خشونت مثل کشته شدن پدر و مادر یانگوم مثل سریال وجود ندارد.اساس داستان این کارتون سریالی زیبا مانند سریال یانگوم می باشد.دراین داستان یانگوم با آرزوی آشپز شدن وارد قصر شده و با استعداد و توانایی های که دارد حیرت زده میکند.بانو هن آشپزی است که از یانگوم سرپرستی می‌کند و به او آموزش میدهد.در ادامه داستان یانگوم بعد از سرقت کتاب مقدس بطور اتفاقی در محل جرم پیدا می‌شود و او با دوستانش، چانگ یی و یون شان، از قصر اخراج می‌شوند.یانگوم پس از اخراج شدن به مسافرت می‌پردازد و سرانجام متوجه اشتباهی که کرده می‌شود و می‌فهمد که باید به حرف بانو هن گوش کند.او سرانجام در این مسافرت چیزهای زیادی می‌آموزد و دوباره در مسابقه آشپزی دربار شرکت می‌کند و بعنوان پایین ترین درجه خدمتکاران وارد قصر می‌شود چون می‌خواهد از اول شروع کند.صبر و استقامت، تلاش و همت عالی، صداقت،مهارت و شور و علاقۀ یانگوم به یادگیری به او کمک می‌کند در کنار سایرین به یک شخصیت خوب و دلنشین تبدیل شود و بتواند بر زندگی تمام کسانی که با او برخورد می‌کنند، تاثیر مثبتی بگذارد.

برای خرید کارتون رویای زیبای من دوبله فارسی روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت:7500 تومان

خرید پستی کارتون یانگوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
fcghghgfhgfh