ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

فروش پستی محصولات TV,سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی

فروش سریال های تلویزیونی دوبله فارسی با کیفیت عالی,فروش کارتون های قدیمی با کیفیت عالی و دو زبانه,محصولات تی وی با قیمت ارزان

  • ۰
  • ۰

قالب میوه پاپ چف

خرید قالب میوه پاپ چف pop chef

ایا به دنبال روش جدیدی برای میوه آرایی هستید با خرید قالب میوه پاپ شف می توانید میوه ها و دسرهای خود را بوسیله پاپ چف به اشکال مختلف و زیبا درآوره و از خوردن آنها لذت ببرید.مناسب برای خانمهایی که علاقه به میوه آرایی و سفره آرایی دارند.با پاپ چف از مهمانان خود پذیرایی کنید.

قالب میوه پاپ چف pop chef

قالب میوه پاپ شف چیست؟

پاپ شف دستگاهی سبک و ساده با کارایی آسان می باشد که بوسیله آن می توانید میوه و دسرهای خود را با اشکال فانتزی تزیین کنید. کافیست قالب را بر روی میوه بفشارید و مخزن هوا را به قالب مورد نظر متصل کرده و فشار دهید.پاپ شف دارای 6 قالب با شکل ها و طول های مختلف می باشد که بسته به سلیقه خود میتوانید از آنها استفاده نمایید.

قالب میوه پاپ چف pop chef

مشخصات قالب میوه پاپ چف pop chef :

دارای یک مخزن هوا

 دارای 6 قالب جهت برش در اشکال مختلف

 دارای تعدادی سیخ سیخ چوبی

در بسته بندی اورجینال مناسب برای هدیه


قالب میوه پاپ چف pop chef

پاپ چف(پاپ آشپز) یا پاپ شف یک وسیله جدید و جالی برای دیزاین می باشد.حتی کوچکترها نیز میتوانند از این وسیله جالب استفده کرده و از ان لذت ببرند.آموزش سفره آرایی را با پاپ چف تجربه نمایید.قالبهای پاپ چف به اشکال زیبا و مختلف مانند ستاره,قلب,گل و .. می باشد.فقط کافیست  مخزن هوا را به قالب وصل کرده و قالب مخصوص را بر روی میوه مورد نظر فشار داده تا میوه هایی  با اشکال زیبا داشته باشید و از خوردن آنها لذت ببرید.

روش خرید قالب میوه و دسر پاپ چف:
برای خرید پستی قالب میوه پاپ شف بعد از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول  را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

قیمت :15000 تومان

قالب میوه پاپ شف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
fcghghgfhgfh